Green Street Hooligans 2

Jag lever! :D 
På utvecklingssamtalen ska man ju sätta upp mål för terminen och mitt mål blev i år att få bättre kondition och försöka springa varje lördag och idag har jag gjort mitt första oficiella försök. Jag sprang ju i torsdags också men det räknas inte ;) 
Två varv runt vällsjön senare sitter jag är i sängen nyduschad och fräsch och ska kolla på green street hooligans 2 då jag såg ettan igår och den var jättebra! De handlar om olika fotbollsfirmor (gäng) runt om i hela england som tävlar om vem som kan få bäst rykte och det är väldigt mycket street fighting så kan sänga att det inte passar den som inte gillar våld och massa blod.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0