I'm dying

Nej inte riktigt men nästan! Vaknade som ni vet med jätteont i halsen och det har hållt i hela dagen och har idag ätit upp en hel påse halstabletter. De kanske inte var det smartaste då jag fick huvudvärk efter ca 15 stycken så, jaa.
 
Nu ska jag i alla fall äta min våfflor eftersom det är våffeldagen och sedan plugga sönder till franskaprovet så kommer inte blogga mer idag. Dålig stil, jag vet.
 
Imorgon är det en bättre dag som tur är. Kort dag i skolan och rätt så lugn (förutom prov då). Efter skolan ska jag packa och fixa iordning till portugal men tyvärr ser det ut som om det ska regna en hel del men det är ju iaf varmt vilket jag inte tackar nej till i första hand. Son på kvällen kommer antagligen Matilda hit för att kolla på Sverige - Slovakien matchen och bah ta det lugnt.
 
(blev ingen ridning idag heller då jag verkligen inte vill bli sjukare än vad jag är)
 
 
Bjuder på lite ögongodis
 

Oj nu blev det långt..

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHHA och så kommer jag och jennifer med där :D

2013-03-25 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0