Lista i brist på idéer

Du heter: Anna-Jean Mallard

Smeknamn: Anna/ Sean(is)

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Haha är i princip aldrig så ledsen, men när man är ska man ju lyssna på glada låtar :)

Beroende av:

Socker typ, haha nej men musik och min mobil.

Vad tror folk om dig?

De flesta får nog ett intryck av att jag är väldigt konstig, haha.

Stämmer det?

Haha det stämmer säkert ;)

Vad får du oftast komplimanger för?

Att jag är rolig eller något sånt.

Hur imponerar man på dig? 

Man är rolig och omtänksam :)

Brukar du skratta för dig själv? 

Oh ja! Varesig jag vill eller inte men är man så rolig som jag är går det inte att undgå.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: 

"MÅÅÅÅÅÅÅL <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 " 

Hur svarar du i mobilen:

På hemtelefonen & på mobilen om det är någon jag inte vet vem det är: Hej det är Anna-Jean. När kompisar osv osv ringer svarar jag olika beroende på vem där är. Oftast väldigt oseriöst, haha.

Vem ringde du senast?:

Min bror Daniel.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: 

Att han var framme.

Antal timmar sömn inatt:

9 typ, räknade inte.

Sov du ensam:

Ja förutom hunden då förstås.

Brukar du komma i tid: 

Ja det kan man väl säga :)

Hur känner du dig nu: 

Supertrött men glad :)

Vanligaste färg på dina kläder: 

Vitt, svart, regnbågens alla färger.. Tror jag?

Vad tycker du om fötter:

Det är väl sånna man står på?

Vad saknar du: 

Massor utav vänner och andra gulliga människor <3

Hade du en bra kväll igår:  

Ja med mitt guldfiskminne så kommer jag faktiskt inte ihåg. Men nu när jag läser i arkivet så åt jag mackor så jag antar att jag hade det bra :)

Favorit dryck på morgonen:

 Bravo tropisk frukt juice :)

När brukar du oftast gå och lägga dig: 

På helgen, runt två om jag inte ska göra något speciellt, på vardagar ca 22-24.

Är du blyg?: 

Oftast i början men det släpper efter ett tag.

Sysslar du med någon idrott:

Japp, ridning. (Surprise?)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Det vet jag faktiskt inte, har själv inte varit med om det.

Har du spytt offentligt: 

Antagligen, när jag var liten.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: 

Vet inte riktigt, sparka mig själv i kulorna eller nåt ;)

Är du nöjd med ditt liv: 

Ja, skulle inte vilja byta med någon i världen.

Är du bortskämd:

Beror väl på vad man jämför med, både ja och nej.

Vad gör du i morgon: 

Sover, går i skolan, bloggar och rider.

Vad är det värsta du vet?: 

Fjorrar, haha nej men jag vet inte riktigt. Stör mig på folk som har snobbig fjortisattityd och aldrig är nöjd med någonting. Speciellt när de är överdrivet bortskämda och har curlingföräldrar (vilket de inte kan hjälpa men aja)

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja, de absolut flesta är verkligen äkta vänner ♥

Vad är det finaste du fått?:

Ska jag vara lite poetisk? Kärlek ;) nä men jag vet inte haha <3

En speciell dag du minns: 

Första dagen i förskolan haha ;)

Du samlar på: 

Pengar? Nej men inget speciellt :P

Vem ringer du när du är arg/ledsen: 

Oftast ingen, vill för det mesta inte att någon lägger sig i, haha. Men mamma/pappa, beroende på vad det är.

När grät du senast:

Kommer inte ihåg, blev tårögd för att det var en sorglig film jag kollade på för ett tag sedan haha ;)

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Spara det, för att sedan använda det lite som jag vill.

Vill du gifta dig: 

Ja det tror jag! Älskar bröllop, speciellt alla fina kläder och tårtor haha.

Vill du ha barn:

Ja i framtiden :) 

Är du musikalisk?:

Inte för fem öre.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Juice/mölk/vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

Japp!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja, men inte särskilt många gånger som tur är.

Biter du på naglarna:

Förut gjorde jag alltid det, men inte nu längre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0