Nothing can stop me now.

Tja! Jag mår inte direkt bra. Har vart hemma från skolan idag och var tvungen att ställa in ridningen då jag inte kände att det var då säkert att sätta sig på en häst med feber och svimma/ få blackouts lite då och då.

Men inget kan stoppa mig från att åka till Portugal imorgon med familjen som planerat. Kommer bo på ett hotell med spa mitt i stan så kan se detta som en recovery trip. Tyvärr så kommer det regna en hel del men vad gör det när det är varmt och man kan ta det lugnt.
Nu ska jag iaf sova då klockan ringer klockan fyra imorgon bitti för ett tidigt flyg men jag ville vara berätta att jag inte kommer att blogga. Tror inte det är gratis internet på hotellet och jag har inte gjort några tidsinställda så bloggen får vila. Kan väl hända att det kommer upp når enstaka mobilinlägg men tror inte det.

Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0