Hej.

Heej! Bloggade inte igår utav en speciell anledning.. Det var faktiskt sommarvärme och då sitter man helt enkelt inte inne vid datorn när man kan vara ute i solen. Satt ute i solen varje rast, håltimma och SO-lektion men dock gjorde jag misstaget att inte ha shorts på mig :( Men direkt när vi slutade vid 2 så stack jag och Jennifer hem till mig och pressa sönder i solen ända fram tills projektkvällen (öppet hus i skolan) vid fem och Sofia kom även hon när hon hade slutat. Och av allt detta solande kan jag bara se lite skillnad från gympalektionen som var ute i solen den också och har nu en fin liten bonnebränna.
 
Efter projektkvällen åkte jag och Sofia hem till mig och sen gick vi ut och spelade fotboll/lekte med mopeder resten av kvällen.
Nu väntar jag bara på att städerskan ska åka så att jag kan använda mitt rum igen och göra mig iordning så ska jag ut och shoppa lite med Jennifer idag. Något som verkligen behövs och kommer förhoppningsvis hem med mycket saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0