Liten uppdatering

Det har inte hänt så jättemycket under tiden när jag har varit borta men lite har inträffat i alla fall.
Gillade nån ÖIS grej på facebook och helt oväntat har jag blivit vald till matchens supporter inför matchen mor Degerfors nu på söndag. Så har under veckan gjort en liten intevju med Oskar deras eventchef som kommer publiceras i söndagens matchprogram och fick även två stycken fribiljetter till matchen vilket var kul. Så på söndag blir det ingen knatte utan häng på Gamla Ullevi! :)
 
Vi har vart med klassen på teknikåttan som är en tävling för åttondeklassare runt om i hela sverige som hålls på chalmers inne i GBG. Alla tre klasser tog sig till kvalet där en klass gick vidare till semin där de tyvärr åkte ut. Kul var det och kan nu mera säga att Båtsmansskolans åttondeklassare är riktigt smarta ;)
 
Var även på en lite spontanshopping igår med familjen då Daniel min bror behövde skor till sin student och bal och ja vi resten var bara med för att vi skulle ut och äta middag senare tillsammans. När vi kom in på Sisters var jag tvungen att visa mamma och pappa Kenza jackan och de tyckte att den var så snygga så att det slutade med att jag betalade halva själv och fick halva i tidig födelsedagspresent och numera hänger världens snyggaste jacka här hemma. Köpte även ett par lite ljusare, sommriga jeans från JC. Riktigt lyckad kväll blev det med restaurang som avslut senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0