Morsdag

Matchday! :D
 
Idag spenderas dagen delvis ute på en fotorunda, delvis på Gamla Ullevi och delvis hos mormor och morfar. Innan matchen ville Josse som jag ska gå med testa min teleobjektiv så vi tar väl en fotorunda snart i det fina vädret. Väntar bara på att hon ska duscha klart. 
 
Runt halv fyra åker vi in till gbg och Gamla Ullevi för att hämta ut biljetterna och sätta oss i solen på östra stå. Förhoppningsvis är det mycket sol och mycket mammor på plats. Nackdelen med det är dock att kön till tjejtoan kommer vara onödigt lång i pausen.
 
Sen när vi åker hem åker jag direkt till mormor och morfar med bussen för en liten "morsdag" middag med familjen. Kommer bli en grym dag så jag får väl ta och tjata lite på Josefin så vi kommer ut nån gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0